Dienstverlening & Service

Dienstverlening & Service

De afdeling dienstverlening en service is er voor advies, reparatie of vervanging, Van de technische storing op een bureau tot het touwtje van de Luxaflex dat niet naar behoren werkt en alles daartussenin. Geen vraag is ons te gek, geen probleem te groot of te klein. Voor jou als opdrachtgever is er één vast aanspreekpunt, wat de communicatie een stuk eenvoudiger maakt. We staan voor alle vragen ter beschikking want maximaal scoren op klanttevredenheid en het halen van de hoogste graad in kwalitatieve serviceverlening zijn onze drijfveren.

In de borst van onze mensen klopt een dienstverlenend Lensenhart

De verschillende subafdelingen bestaan uit meubelmonteurs, een team dat zorgt draagt voor een efficiënte planning en een team dat verantwoordelijk is voor alles wat te maken heeft met stoffering en raamdecoratie. Elke afdeling heeft een eigen veld van expertise. Zo ben je ervan verzekerd dat de beste mensen het beste resultaat geven, zorgen voor de meest efficiënte tijdsindeling en de juiste oplossingen vinden voor uitdagingen en spontane hick-ups. Een proces zo vlot mogelijk laten verlopen en eventuele hindernissen en problemen direct oplossen: dat is het enige wat telt.Sommige storingen zijn telefonisch op te lossen, voor andere zaken zal wellicht een monteur ter plaatse moeten komen. In de borst van onze mensen klopt een dienstverlenend Lensenhart.

In ons eigen logistieke centrum verzamelen en houden we geleverde materialen als meubilair, vloeren en raam- of wandbekleding net zo lang in opslag tot de order compleet kan worden uitgeleverd en geplaatst. In specifieke gevallen houden we als speciale service extra voorraad van bijvoorbeeld een vloer. Bij eventuele beschadiging kan dan snel vervanging worden georganiseerd. Daarnaast ruimen wij netjes ons afval op dat ontstaat bij het leveren en inhuizen van een project. En is het nodig om in de nacht te werken of een leenstoel te leveren? We denken mee en bewegen mee. Juist bij van die roet-in-het-eten-gooiende- zaken die onverwacht het pad kruisen. Dankzij onze strak gereorganiseerde werkwijze is er ruimte voor flexibiliteit. 

Klant & Dienstverlening
Image

Service is in ons geval vaak ook preventief. Bijvoorbeeld door advies te geven over hoe een vloer het beste onderhouden kan worden na ingebruikname of hoe je meubilair op de juiste manier kunt reinigen. Op die manier verlengen we de levensduur van materialen. Door eerlijk en open te zijn - met zowel onze opdrachtgevers, ons team als onze toeleveranciers - hebben we een waardevol partnerschap gerealiseerd. Deze onderlinge vertrouwensband zorgt ervoor dat we allemaal de verantwoordelijkheid dragen om een totaalproject op de beste manier tot een goed einde te brengen. Problemen en uitdagingen oplossen, dat is het enige wat telt. Niet alleen ten tijde van de inhuizing en realisatie, ook daarna blijft het team betrokken en beschikbaar.